Boksi Masalan kurssit ja tapahtumat

Boksi Masalassa järjestetään säännöllisesti toiminnallisen urheilun peruskursseja, kaikille avoimia tutustumistreenejä ja nuorten kursseja. Myös yksilö- ja pienryhmävalmennusta on tarjolla.

Haluamme, että ihan jokainen kokee olevansa tervetullut joukkoomme ja viihtyy treeneissä! Yhteishenki syntyy toisten kannustamisesta ja huomioimisesta – ja näistä meidän porukka myös tunnetaan. Olemme koonneet tärkeimmät toimintaohjeet ja säännöt Boksi Masalan etikettiin, jossa kerrotaan pääpiirteittäin miten boksilla toimitaan. Noudattamalla etikettiä takaat itsellesi ja muille parhaan mahdollisen treenikokemuksen ja viihtyvyyden – sekä sen iloisen ryhmähengen!

Peruskurssi
Tutustumistreenit
Nuorten kurssit
MammaWOD
Yksityisvalmennus

Peruskurssit

Lämpimästi tervetuloa mukaan yhteisöömme! Turvallinen tapa hypätä mukaan on peruskurssimme, joita järjestämme joka kuukausi.

Kurssin sisältö

Boksi Masalan peruskurssilla opit toiminnallisen lihaskuntoharjoittelun perusteet ja liikkeiden oikeaoppisen suoritustekniikan. Valmentajamme vaativat puhtaita suoritustekniikoita ja tiukkoja liikestandardeja – tämä takaa jäseniemme turvallisuuden vaativissakin liikkeissä. Turvallisuus on meille tärkeä asia.

Samalla tutustut valmentajiimme ja treenikavereihin, opit turvallisesti mm. painonnoston ja voimannoston alkeet, kehonpaino- ja voimisteluliikkeiden tekniikoita sekä salin kirjoittamattomat säännöt. Saat myös hyödyllistä tietoa harjoittelusta, palautumisesta ja kehonhuollon merkityksestä.

Kenelle kurssi sopii

Kurssi sopii kaikille, lähtötasosta riippumatta. Kurssin aikana ei nosteta raskaita painoja, vaan harjoitellaan tangoilla sekä kehonpainolla – kunkin lähtötason mukaan. Kaikki liikkeet näytetään ja jokaisesta liikkeestä löytyy useampia, ns. skaalattuja versioita eli helpompia vaihtoehtoja.

Mukaan tarvitset positiivisen ja avoimen mielen uuden oppimiselle, treenivaatteina sisäharjoitteluvarustus ja juomapullo.

Ihmisiä painonnostotunnilla.

Seuraava peruskurssi

Kesä-elokuun aikana peruskurssit järjestetään 5 tunnin intensiivikursseina, 2-4 henkilölle tilauksesta. Kerää siis kaveriporukka kasaan ja sovi teille sopivat ajat!

  • Hinta 125 € / hlö

Varaa paikkasi boksi@jooarena.fi

 

Lähikuvassa toiminnallisen harjoittelun treenaaja lattialla istumassa.

Tutustumistreenit

Järjestämme ilmaisia tutustumistreenejä joka kuukausi.

Seuraavat tutustumistreenit pidetään elokuussa, ajankohta täsmentyy vielä. Paikan tutustumistreeneihin pääset varaamaan täältä.

Huom! Boksi Masalassa vietetään kaveriviikkoa viikolla 22 (30.5. – 5.6.). Tuolloin voit tuoda kaverin veloituksetta kokeilemaan tuntejamme!

Tutustumistreeneissä tahti on rauhallinen ja harjoitus kaikille sopiva, mukaan voi tulla minkä kuntoisena hyvänsä!

Nuorten kurssit

Toiminnallisen harjoittelun ryhmä teineille (14–17 v)

Myös nuoret pääsevät treenaamaan Boksilla! Jos olet kiinnostunut ryhmästä, laitathan viestiä boksi@jooarena.fi

Seuraava nuorten ryhmä starttaa kesällä-syksyllä 2022.

MammaWOD

Vietätkö pikkulapsiarkea kotona ja omille treeneille ei löydy aikaa? Haluaisitko, että joku katsoisi tekniikkaa ja lapsikin voisi olla mukana paikalla? Tässä mahtava treenimahdollisuus juuri sinulle!

MammaWOD-treenit on tarkoitettu synnyttäneille äideille ja raskaana oleville. Tunnit ovat kerran viikossa ohjatusta ja toisen kerran viikossa omatoimisesti. MammaWODit sopivat myös sinulle, jolla on jo useampi vuosi synnytyksestä.

Ohjatut tunnit pidetään tiistaisin 16.3.–26.5.2022 klo 11–12 Boksi Masalan toiminnallisessa salissa ja omatoimitreenit Sporttiksella (4. krs) torstaisin klo 10.30–12. Pääsiäisviikolla (viikko 15) ei ole ohjattua tuntia.

Sporttiksella vauvat ja taaperot voivat temmeltää vapaasti, sillä tilassa on isolla alueella pehmustettu lattia ja erilaisia pehmeitä “palikoita” ja tila on varattu vain äideille ja lapsille.

Näissä treeneissä ei tehdä suoria vatsalihaksia eikä hyppyjä. Jokaiseen tuntiin kuuluu syvien tukilihasten harjoittelua. Harjoitukset on suunniteltu tukemaan palautumista sekä varmistamaan odottavan äidin turvallinen liikkuminen.

Aikaisempaa kokemusta toiminnallisesta harjoittelusta tai muustakaan liikunnasta ei tarvitse olla. Lapsen voit ottaa mukaan treeneihin, vaikka varsinaisessa treenissä lapsi ei ole mukana. Osallistujaa ei ole erikseen vakuutettu järjestäjän toimesta, vaan osallistujalla tulee olla oma tapaturmavakuutus.

Tunnit ohjaa kahden lapsen äiti, äitiysliikunnanohjaaja ja CF level 1 -valmentaja Susanna.

Kurssin hinta on 150 €.

Lisätiedot boksi@jooarena.fi ja ilmoittautumiset 11.3. mennessä verkkokaupassamme.

Mies tarttumassa painonnostotankoon.

Yksityisvalmennus ja pienryhmät

Järjestämme yksityishenkilöille ja pienille ryhmille peruskursseja, tekniikkatunteja tai vaikka polttaritapahtumia kokeneen valmentajan johdolla.

Yksityistunnin hinta 1–3 hengelle on 100 € ja sitä suuremmille ryhmille tarjouksen mukaan.

Kysy lisää: boksi@jooarena.fi

Boksi Masalan etiketti

Haluamme taata kaikille yhteisömme jäsenille hyvät ja turvalliset harjoitteluolosuhteet sekä kitkattoman ja rennon ilmapiirin. Huomioithan siis seuraavat tärkeät seikat salille tullessasi:

  • Tulethan aina treenaamaan vain täysin terveenä!
  • Kunnioita kanssatreenaajia sekä valmentajia – siivoa jälkesi ja puhdista käyttämäsi välineet AINA. Laita käyttämäsi tarvikkeet paikoilleen jokaisen harjoituksen jälkeen.
  • Jätä ego salialueen ulkopuolelle. Valmentajat ovat paikalla sinua varten ja takaavat tehokkaan sekä turvallisen harjoituksen ja kehityskaaren. Pyydä apua skaalauksien yms. kanssa. Älä jää yksin miettimään, miten mikäkin pitäisi tehdä, vaan kysy! Kaikki liikkeet ja harjoitukset voidaan skaalata. (Ainut asia mitä emme voi skaalata puolestasi on asenteesi!)
  • Omatoimitreenaajat: Tilassa voi tehdä oman harjoituksen ohjatun tunnin aikana – mikäli tilaa on. Tarkistathan AINA tilanteen tunnin vetäjältä. Tila ja välineet on ensisijaisesti varattu tuntilaisille.
  • Älä pudota tyhjää levytankoa, kahvakuulaa tai käsipainoa.
  • Jätäthän lapset harjoituksesi ajaksi lapsiparkkiin.
  • Voit tulla odottamaan seuraavan tunnin alkua siihen varattuun tilaan, kierreportaiden edustalle tai loungeen. Voit myös jäädä venyttelemään ja viettämään aikaa salille harjoituksesi jälkeen, kunhan tämä ei häiritse seuraavan tunnin harjoittelijoita.
  • Tekonurmi on tarkoitettu ainoastaan kelkan työntöön tai kehonpainoharjoitteluun. Älä nosta painoja/ kahvakuulaa tms. Tekonurmella.
  • Lisääthän mankkua kädet ämpärissä ja siivoat mahdolliset mankkujälkesi.
Liity yhteisöön
WodConnect