Boksi Masalan logo
21 – 15 – 9
Squat Clean Rx’d 50/35
HSPU + Hollow rock
Ps. Meillä on huippuvalkut tukenasi jokaisella tunnilla.

Boksi Masala

Wodeja, painonnostoa, voimistelua, handstandiä, kalisteniikkaa – monipuolisesti kaikkea joka viikko, jotta sinusta tulisi terveempi ja vahvempi, metsästäjä-keräilijöiden kaltainen, sinnikäs liikkuja.

Boksi Masalan harjoittelun on tarkoitus kehittää ihmiskehon fyysisiä ominaisuuksia – hengitys- ja verenkiertoelimistöä, kestävyyttä, maksimivoimaa, liikkuvuutta, nopeutta, räjähtävyyttä, koordinaatiota, ketteryyttä ja tarkkuutta.

Meiltä löydät koulutetut, osaavat ja hymyilevät huippuvalmentajat, joiden intohimona on saada sinut oppimaan uutta, kehittymään omaan tahtiisi ja tuntemaan olosi tervetulleeksi! Valmennustiimistämme löytyy neljä CF Level 1 -ohjaajaa, yksi CF Gymnastics -valmentaja sekä yhteenlaskettuna kymmeniä vuosia kokemusta mm. kuormitusfysiologiasta, yksilöiden ja ryhmien ohjaamisesta ja opettamisesta.

WODiemme ohjelmoinnista ja valmentajiemme ohjauksesta vastaa Suomen CF-skenestäkin tuttu, CrossFit Porvoon omistaja Ville Aalto.

Boksi Masalassa pääset nauttimaan ensiluokkaisesta valmennuksesta erittäin kilpailukykyiseen hintaan. Toimimme ilman lisenssejä tai ketjuja, jolloin pystymme myymään jäsenyytemme sinulle edullisempaan hintaan ja tarjoamaan noin 25 Boksin viikkotunnin lisäksi käyttöösi samaan hintaan myös 35 muutakin tuntia joogasta bootcamppiin.

Parhaat treenit, parhaat tyypit – liity Boksi Masalan yhteisöön! Haluamme, että kehityt riveissämme, koet olevasi osa intohimoista yhteisöämme ja ennen kaikkea, että voit paremmin!

WODconnectista löydät meidät nimellä Boksi Masala.
Facebookissa on boksin jäsenille oma ryhmä Boksi Masala.
Tsekkaa myös meidän IG: @fitness.masala!

  • Mies ja nainen lankkuasennossa.

Boksin kurssit ja tapahtumat

Boksi Masalan kurssit ja tapahtumat Boksi Masalassa järjestetään säännöllisesti peruskursseja ja kaikille avoimia tutustumistreenejä. [...]

Boksi Masalan etiketti

Haluamme taata kaikille yhteisömme jäsenille hyvät ja turvalliset harjoitteluolosuhteet sekä kitkattoman ja rennon ilmapiirin. Huomioithan siis seuraavat tärkeät seikat salille tullessasi:

  • Tulethan aina treenaamaan vain täysin terveenä!
  • Kunnioita kanssatreenaajia sekä valmentajia – siivoa jälkesi ja puhdista käyttämäsi välineet AINA. Laita käyttämäsi tarvikkeet paikoilleen jokaisen harjoituksen jälkeen.
  • Jätä ego salialueen ulkopuolelle. Valmentajat ovat paikalla sinua varten ja takaavat tehokkaan sekä turvallisen harjoituksen ja kehityskaaren. Pyydä apua skaalauksien yms. kanssa. Älä jää yksin miettimään, miten mikäkin pitäisi tehdä, vaan kysy! Kaikki liikkeet ja harjoitukset voidaan skaalata. (Ainut asia mitä emme voi skaalata puolestasi on asenteesi!)
  • Omatoimitreenaajat: Tilassa voi tehdä oman harjoituksen ohjatun tunnin aikana – mikäli tilaa on. Tarkistathan AINA tilanteen tunnin vetäjältä. Tila ja välineet on ensisijaisesti varattu tuntilaisille.
  • Älä pudota tyhjää levytankoa, kahvakuulaa tai käsipainoa.
  • Jätäthän lapset harjoituksesi ajaksi lapsiparkkiin.
  • Voit tulla odottamaan seuraavan tunnin alkua siihen varattuun tilaan, kierreportaiden edustalle tai loungeen. Voit myös jäädä venyttelemään ja viettämään aikaa salille harjoituksesi jälkeen, kunhan tämä ei häiritse seuraavan tunnin harjoittelijoita.
  • Tekonurmi on tarkoitettu ainoastaan kelkan työntöön tai kehonpainoharjoitteluun. Älä nosta painoja/kahvakuulaa tms. tekonurmella.
  • Lisääthän mankkua kädet ämpärissä ja siivoat mahdolliset mankkujälkesi.
2021-11-24T04:35:02+00:00
Go to Top