21 – 15 – 9
Squat Clean Rx’d 50/35
HSPU + Hollow rock
Ps. Meillä on huippuvalkut tukenasi jokaisella tunnilla.

Boksi Masala

Wodeja, painonnostoa, voimistelua, handstandiä, kalisteniikkaa – monipuolisesti kaikkea joka viikko, jotta sinusta tulisi terveempi ja vahvempi, metsästäjä-keräilijöiden kaltainen, sinnikäs liikkuja.

Boksi Masalan harjoittelun on tarkoitus kehittää ihmiskehon fyysisiä ominaisuuksia – hengitys- ja verenkiertoelimistöä, kestävyyttä, maksimivoimaa, liikkuvuutta, nopeutta, räjähtävyyttä, koordinaatiota, ketteryyttä ja tarkkuutta.

Meillä ei ole CrossFit -lisenssiä, koska emme tarvitse sitä. Riveistämme löytyy kolme CF Level 1 -ohjaajaa, yksi CF Gymnastics -valmentaja sekä yhteenlaskettuna kymmeniä vuosia kokemusta mm. kuormitusfysiologiasta, yksilöiden ohjaamisesta ja opettamisesta. WODiemme ohjelmoinnista ja valmentajiemme ohjaukseseta vastaa Suomen CF-skenestäkin tuttu, CrossFit Porvoon omistaja Ville Aalto.

Ilman virallista lisenssiä pystymme myymään jäsenyytemme sinulle edullisempaan hintaan ja tarjoamaan noin 25 Boksin viikkotunnin lisäksi käyttöösi samaan hintaan myös 35 muutakin tuntia joogasta bootcamppiin.

Parhaat treenit, parhaat tyypit – liity Boksi Masalan yhteisöön! Haluamme, että kehityt riveissämme, koet olevasi osa intohimoista yhteisöämme ja ennen kaikkea, että voit paremmin!

Ps. Löydymme Wodconnectista ihan pikapuolin.
Pps. Seuraa meitä @boksimasala & liity ryhmäämme Facebookissa.

Boksi Masalan kurssit

Peruskurssit

Lämpimästi tervetuloa mukaan yhteisöömme! Turvallinen tapa hypätä mukaan on peruskurssimme, joita järjestämme joka kuukausi.

Kurssin sisältö

Boksi Masalan peruskurssilla opit toiminnallisen lihaskuntoharjoittelun perusteet ja liikkeiden oikeaoppisen suoritustekniikan. Valmentajamme vaativat puhtaita suoritustekniikoita ja tiukkoja liikestandardeja – tämä takaa jäseniemme turvallisuuden vaativissakin liikkeissä. Turvallisuus on meille tärkeä asia.

Samalla tutustut valmentajiimme ja treenikavereihin, opit turvallisesti mm. painonnoston ja voimannoston alkeet, kehonpaino- ja voimisteluliikkeiden tekniikoita sekä salin kirjoittamattomat säännöt. Saat myös hyödyllistä tietoa harjoittelusta, palautumisesta ja kehonhuollon merkityksestä.

Kenelle kurssi sopii

Kurssi sopii kaikille, lähtötasosta riippumatta. Kurssin aikana ei nosteta raskaita painoja, vaan harjoitellaan tangoilla sekä kehonpainolla – kunkin lähtötason mukaan. Kaikki liikkeet näytetään ja jokaisesta liikkeestä löytyy useampia, ns. skaalattuja versioita eli helpompia vaihtoehtoja.

Mukaan tarvitset positiivisen ja avoimen mielen uuden oppimiselle, treenivaatteina sisäharjoitteluvarustus ja juomapullo.

Seuraava kurssi

Boksi Masalan ensimmäinen peruskurssi järjestetään 1.10. alkaen:

  • 1. kerta 1.10. pe klo 19.00–20.30
  • Tämän jälkeen tunti joka lauantai (2.10, 9.10, 16.10. ja 23.10.) klo 12.00–13.30.
  • Kurssiin sisältyvät myös Boksi Masalan treenit 24.10.–31.10.
  • Kurssin hinta on 150€

Voit ilmoittautua kurssille laittamalla postia veera@jooarena.fi. Kurssille otetaan mukaan 10 henkilöä. Mikäli koronarajoitukset estävät kurssin läpiviennin, siirtyvät kerrat loppuvuoteen tai mikäli tämä ei onnistu, palautamme rahat toteutumattomien kertojen osalta.

Yksityisvalmennus ja pienryhmät

Järjestämme yksityishenkilöille ja pienille ryhmille peruskursseja, tekniikkatunteja tai vaikka polttaritapahtumia kokeneen valmentajan johdolla.

Yksityistunnin hinta 1-3 hengelle on 100,00€ ja sitä suuremmille ryhmille tarjouksen mukaan.

Kysy lisää: veera@jooarena.fi

Tutustumistreenit

Järjestämme ilmaisia tutustumistreenejä joka kuukauden ensimmäinen lauantai. Ensimmäiset tutustumistreenit pidetään 6.11. lauantaina. Ilmoittautumisesta tulossa lisätietoa myöhemmin.

Tutustumistreeneissä tahti on rauhallinen ja harjoitus kaikille sopiva, mukaan voi tulla minkä kuntoisena hyvänsä!

Nuorten Boksi

Toiminnallisen harjoittelun kurssi teineille (15–17 v)

Tunneilla harjoitellaan monipuolisesti erilaisia taito-, voima- ja kestävyysominaisuuksia. Kurssin aikana käydään läpi yleisimmät toiminnallisessa harjoittelussa käytettävät liikkeet ja välineet. Kurssin jälkeen voi siirtyä halutessaan normaali wodeihin.

Aloitus perjantaina, 1.10. klo 19–20.30. Ensimmäisen kerran jälkeen tunti pidetään maanantaisin (4.10., 11.10., 18.10. ja 25.10.) klo 16–17. Valmentajina Joni Leinonen ja Susanna Aaltonen. Kurssin hinta on 75 €.

Ikäsuositus on suuntaa antava, voit aina kysyä kurssin soveltuvuutta myös hieman nuoremmalle/vanhemmalle.

Kysy lisää: veera@jooarena.fi

Mikäli koronarajoitukset estävät kurssin läpiviennin, siirtyvät kerrat loppuvuoteen tai mikäli tämä ei onnistu, palautamme rahat toteutumattomien kertojen osalta.

Boksi Masalan etiketti

Haluamme taata kaikille yhteisömme jäsenille hyvät ja turvalliset harjoitteluolosuhteet sekä kitkattoman ja rennon ilmapiirin. Huomioithan siis seuraavat tärkeät seikat salille tullessasi:

  • Tulethan aina treenaamaan vain täysin terveenä!

  • Kunnioita kanssatreenaajia sekä valmentajia – siivoa jälkesi ja puhdista käyttämäsi välineet AINA. Laita käyttämäsi tarvikkeet paikoilleen jokaisen harjoituksen jälkeen.

  • Jätä ego salialueen ulkopuolelle. Valmentajat ovat paikalla sinua varten ja takaavat tehokkaan sekä turvallisen harjoituksen ja kehityskaaren. Pyydä apua skaalauksien yms. kanssa. Älä jää yksin miettimään, miten mikäkin pitäisi tehdä, vaan kysy! Kaikki liikkeet ja harjoitukset voidaan skaalata. (Ainut asia mitä emme voi skaalata puolestasi on asenteesi!)

  • Omatoimitreenaajat: Tilassa voi tehdä oman harjoituksen ohjatun tunnin aikana – mikäli tilaa on. Tarkistathan AINA tilanteen tunnin vetäjältä. Tila ja välineet on ensisijaisesti varattu tuntilaisille.

  • Älä pudota tyhjää levytankoa, kahvakuulaa tai käsipainoa.

  • Jätäthän lapset harjoituksesi ajaksi lapsiparkkiin.

  • Voit tulla odottamaan seuraavan tunnin alkua siihen varattuun tilaan, kierreportaiden edustalle tai loungeen. Voit myös jäädä venyttelemään ja viettämään aikaa salille harjoituksesi jälkeen, kunhan tämä ei häiritse seuraavan tunnin harjoittelijoita.

  • Tekonurmi on tarkoitettu ainoastaan kelkan työntöön tai kehonpainoharjoitteluun. Älä nosta painoja/ kahvakuulaa tms. Tekonurmella.

  • Lisääthän mankkua kädet ämpärissä ja siivoat mahdolliset mankkujälkesi.

Linkki Wodconnectiin

Liity yhteisöömme (linkki jäsenyyksiin vai verkkokauppaan)

2021-09-09T15:14:39+00:00
Go to Top