Tuntikuvaukset

2022-07-26T12:05:43+00:00

AfterWork Flow

AfterWork Flow – Ihana hengähdyshetki työpäivän päätteeksi! Tunnilla liikutaan oman hengityksen tahtiin ja jätetään päivän tapahtumat taakse. Kehoa sekä vahvistetaan, että avataan tunnin aikana. Tunti ravitsee sekä kehoa, että mieltä. Tunti sopii niin aloittelijoille kuin kokeneemmille joogeille.

2021-10-21T09:52:37+00:00

Air Balance

Air Balance -tunnilla avaamme ja vahvistamme kehoa ilmajoogakankaan avulla. Teemme inversioita (pää alaspäin), haastamme corea ja tasapainoa, sekä loppuun rentoudumme kankaan sisällä. Tunti vaatii jo hieman aiempaa ilmajoogakokemusta. Suosittelemme käymään ensin Air Basic Lempeässä (tai muilla ilmajoogatunneilla) muutaman kerran.
2022-07-26T11:58:18+00:00

Air Basic Lempeä

Air Basic Lempeä -ilmajoogatunnillamme käytetään apuvälineenä silkkiä. Silkin avulla inversiot (roikkuminen pää alaspäin) tekevät tilaa selkärangalle ja hoitavat rankaa ihanasti. Silkin avulla tehtävät asanat tuntuvat syvällä kudoksissa ja avaavat kehoa ihan uudella tavalla. Tunti sopii aloittelijoille ja jo hieman airjoogaa harrastaneille. Tunnilla käydään aina alkuun perusasioita läpi. Tutustuthan ilmajoogan ohjeisiin ennen tunnille tuloa.

2022-07-26T11:56:05+00:00

Air Core & Sound

Air Core & Sound-tunnilla tehdään dynaamisia keskivartalon syviä lihaksia voimistavia sekä ryhtiä parantavia liikkeitä ilmajoogaliinaa monipuolisesti hyödyntäen. Sopii hyvin sekä istumatyöläisen voimaharjoitukseksi, että tukemaan esimerkiksi saliharjoittelua. Tunti päätetään rauhalliseen äänimaljarentoutukseen liinassa. Syvärentoutuminen rauhoittaa hektisessä arjessa helposti ylivirittyvää keskushermostoa syventäen näin dynaamisen harjoituksen positiivisia vaikutuksia kehoon ja mieleen.

2022-07-26T12:07:35+00:00

Aroma Hot Yin Jooga +30 °C

Aroma Hot Yin Jooga +30 °C = Inhale. Exhale – Relax! Lempeä Yin Jooga ja eteeriset öljyt ovat lyömätön kombo kehon ja mielen hyvinvoinnille! Miellyttävä n. 30 asteen lämpötila tukee harjoitusta ja auttaa kehoa rentoutumaan. Tunti sopii täydellisesti kaikille, niin ensikertalaisille, istumatyötä tekeville kuin aktiiviurheilijoillekin. Yin jooga -liikkeet tehdään pääsääntöisesti lattialla ja asennoissa pysytään n. 2–6 min. Asennot vaikuttavat kehossa alueisiin, joissa on eniten sidekudosta eli selkärankaan ja lantion seutuun, sekä raajoihin. Harjoitus ohjaa kohti meditaatiota – irti päästämisen tunnetta – niin kehon kuin mielenkin osalta. Harjoitusta syventävät ihanat 100% luonnonmukaiset eteeriset öljyt (vesihöyrynä ilmassa), jotka tukevat kehon omaa toimintaa ja hyvinvointia. Eteeriset öljyt auttavat pääsemään vieläkin syvemmälle tunnekehoomme ja avaamaan sekä fyysisiä, että henkisiä lukkoja, joita on kertynyt kehoomme. Tule Aroma Yin Jooga -tunnille jos haluat rentoutua, eheytyä tai vaikka täydentää muuta liikuntaa.

2021-09-21T10:51:17+00:00

Bootcamp

Taattua enforfiinihuumaa! Bootcamp kehittää sekä kehoa, että mieltä. Tunti koostuu sekä aerobisista osuuksista, että lihaskunnosta, maitohapoista ja hiestä. Jokainen kamppailee omalla epämukavuusalueellaan, eli mukaan voit hyvin tulla, vaikka et ihan tikissä olisikaan!
2022-09-12T04:04:24+00:00

Calisthenics

Calisthenics on kehonpainoharjoittelua – punnerruksia, dippejä, leukoja, telinvoimistelusta ja street workoutista tuttuja liikkeitä, kuten vaakoja ja niiden variaatioita jne. Tunneilla tehdään paljon toistoja, toistoja ja toistoja. Kalisteniikkatuntimme sopii kaikille ja jokaisesta liikkeestä löytyy vaihtoehtoja lajiin vasta tutustuville, mutta myös useamman vuoden harrastaneille.

Tunti ei syyskauden 2022 lukkarissa, oletko sinä etsimämme kalisteniikkaohjaajamme? :)

2022-09-26T09:30:35+00:00

Easy Spinning

Easy spinning on 45 minuutin kevyempi sisäpyöräilytunti, joka sopii erinomaisesti aloitteleville polkijoille. Tunti koostuu lämmittelystä, työ- ja palauttelujaksoista sekä jäähdyttelystä.
Tunti sopii kaikille, sillä voit valita teetkö treenin kuntoa ylläpitävänä, kehittävänä vaiko palauttavana harjoituksena – vastusta ja rasittavuutta voit säädellä omien voimiesi ja tavoitteitesi mukaan.

2022-02-02T11:10:11+00:00

EasyWOD

EasyWOD 55 min sopii toiminnallista harjoittelua aloitteleville henkilöille. Tunnilla harjoitellaan perusliikkeitä, tekniikka edellä ja rauhalliseen tempoon. Tämä tunti ei ole matalan kynnyksen tunti, sillä EasyWODeissa ei kynnystä ole lainkaan!

EasyWODit ovat erinomainen tapa hypätä mukaan Boksi Masalan tunneille – turvallisesti, tehokkaasti ja osaavan valmentajan opastuksessa.

2022-07-26T12:31:58+00:00

FasciaMethod

FasciaMethod on suomalaisten fysioterapeuttien kehittämä kehonhuoltomenetelmä. FasciaMethodissa yhdistyvät myofaskiaalinen liikkuvuusharjoittelu, dynaaminen täsmävenyttely kireille lihaksille, liikehallintaharjoittelu ja faskiakäsittely pallolla. Näkökulma on kuntouttava sisältäen harjoitteita yleisimpiin tuki- ja liikuntaelinoireisiin. FasciaMethod soveltuu kaikille, jotka haluavat parantaa suorituskykyään tehokkaasti ja edistää hyvinvointiaan.

2021-09-21T10:51:17+00:00

Handstand

Handstand-tunnilla harjoitellaan käsilläseisontaa sekä käsilläkävelyä, rauhallisesti ja turvallisesti, tekniikkaan keskittyen. Tunti sisältää huolellisen lämmittelyn sekä jokaisen taitotason huomioivia tekniikkaharjoituksia. Tällä tunnilla opetellaan taitoja, mitään ei tarvitse osata etukäteen.
2022-07-26T12:53:57+00:00

Hatha

Hatha Jooga / Aroma Hatha / Lämmin Hatha +35  –  Jooga Mashala tarjoaa joogan klassisesta ja tunnetuimmasta muodosta kolme erilaista variaatiota: Perushathan, dynaamisemman, +35 asteessa tehtävän hathan sekä ihastuttavan aromahathan. Kaikki hathatunnit koostuvat tyylisuunnan peruselementeistä; asanoista ja  hengityksestä  –  kehon- ja mielenhallinnasta. 

Tunnilla sekä avataan, että vahvistetaan kehoa. Tunti sopii aloittelijoille ja joogaa pidempään harrastaneille.

2022-02-02T11:14:21+00:00

HIIT Spinning 30

HIIT Spinning -tunnilla ajetaan mutkat suoriksi! Tämä 30 minuutin tunti sisältää raskaita intervalleja ja aktiivisia palautuksia. Ohjaaja tsemppaa sinut mukavuusalueesi ulkopuolelle ja auttaa ylittämään itsesi – olit sitten vasta spinningurasi alussa tai kokenut polkija.

2022-07-26T12:27:41+00:00

Interval Spinning

Interval Spinning 45/55min haastaa sopivasti!
Tällä mäkiä, tasamaata ja palautteluita sisältävällä lenkillä saat hien taatusti pintaan ja poljet voittajana maaliin. Tunnilla on tarkoitus liikkua enemmän vauhtikestävyysalueella, mutta harjoituksen intensiteettiä pystyt säätämään helposti omien voimiesi ja päivän kuntosi mukaan. Tämäkin spinning sopii siis sekä aloitteleville, että kokeneemmille polkijoille.

Aamuvirkut huomio! Torstain klo 07 spinningtunti toteutuu, mikäli ilmoittautuneita on minimissään 3 edellisenä iltana, klo 20 mennessä. Asiakaspalvelumme informoi tarvittaessa ilmoittautuneita, mikäli tunti peruuntuu.

2021-09-21T10:51:17+00:00

Kevyt Voimaharjoitus

Kevyt voimaharjoitus tähtää parempaan toimintakykyyn ja sopii erinomaisesti senioriliikkujille, vasta-alkajille tai rauhallisesta temposta nauttiville. Tunnilla tehdään helppoja lihaskuntoliikkeitä, kukin itselleen sopivaan tahtiin, lisäpainolla tai ilman. Lisäksi tunnilla harjoitetaan tasapainoa ja tehdään liikkuvuusharjoituksia.
2022-08-04T06:51:40+00:00

KuntoThai

KuntoThai – hauska ja hikinen kamppailutreeni ilman kontaktia! KuntoThai-tunnilla käytetään thainyrkkeilyn perustekniikoita, joita harjoitellaan turvallisesti parin kanssa potkutyynyihin ja pistehanskoihin. Taidot karttuvat ja aerobinen kunto taatusti kohenee tämän monipuolisen lajin parissa!

Et tarvitse omia varusteita tai aikaisempaa kokemusta kamppailulajeista. Sporttiksen tatamilla pidettävälle tunnille voit tulla koska vain kauden aikana! 

2022-07-26T12:59:08+00:00

Lämmin Yin & Sound

Lämmin Yin & Sound on kehoa ja mieltä lempeästi hellivä tunti, jossa pitkät Yin-venytykset yhdistyvät äänimaljojen eheyttävään äänimaailmaan sekä gongin maadoittavaan voimaan. Syvävenytykset auttavat vapauttamaan sekä kehollisia jännitystiloja että stressiä samalla kun äänimaljojen ääni resonoi kehon jokaisessa solussa. Lempeä n. 30 asteen lämpö helpottaa laskeutumista syvään rentoutuneisuuden tilaan. Kokonaisuudessaan Lämmin Yin & Sound on kokonaisvaltainen syvärentoutusmenetelmä, jonka hyödyt kannattelevat koko alkavan viikon.

2022-08-04T06:45:47+00:00

Latinomix

Kaipaatko lisäenergiaa, iloa sekä hyvän mielen kuntoilua? Latinomix-tanssitunnit ovat kaikkea tätä! Saat nauttia lattarirytmeistä, pitää hauskaa ja samalla kuntoilla.

Iloisella ja energisellä LATINOMIX -tanssitunnilla tutustutaan erilaisiin latinotansseihin lyhyiden askelsarjojen muodossa (mm. salsa, samba, bachata, merengue). Tarkoituksena on tanssia ainakin 2 – 3 eri tanssityyliä/tanssitunti ja sitä kautta oppia useita eri latinotansseja, hyvällä fiiliksellä. Ohjaajana ihastuttava, positiivinen Jorge. Tunnin kesto on 55 min.

2021-09-21T10:51:18+00:00

Les Mills BodyPump®

Les Millsin BodyPump on tehokas lihaskuntotreeni levytangoilla. Voit valita itsellesi sopivat painot 2–32 kg väliltä ja nauttia energisestä treenistä. Kokeile, huomaat tulokset! Lihaskuntoa kehittävä ja kehoa kiinteyttävä.

2021-09-21T10:51:17+00:00

Painonnosto

Painonnostotunneillamme keskitytään olympianostoihin sekä niiden apuliikkeisiin. Tunneilla edetään aina tekniikka edellä. Perjantain tunti sopii vasta-alkajille tai kertausta haluaville, tiistain tunti hieman kokeneemmille nostajille.
2022-09-26T09:29:30+00:00

Pilates

Pilates -tunti perustuu Joseph Pilateksen klassiseen repertuaariin. Klassisen sarjan valmistavat liikkeet luovat polun alkuperäisten versioiden oikeaoppiseen toteutukseen. Oikean hengitystekniikan, oikea-aikaisen syvän tuen aktivoinnin ja liikkeen saumattoman jatkumon lopputuloksena syntyy keskittynyt harjoitus, joka tuottaa levollisen mielen, notkean sekä jäntevän kehon, toiminnallisuutta palvellen.
2021-12-21T04:19:44+00:00

RVP

Reisi-vatsa-pakara eli RVP (30-45 min) on matalan kynnyksen täsmätreeni alakropalle sekä keskivartalolle. Treeni sisältää tehokkaan ja lyhyen alkulämmittelyn, jonka jälkeen tehdään lihaskuntoliikkeitä. Liikkeet tehdään omalla kehonpainolla sekä erilaisia välineitä ja lisäpainoja hyödyntäen. Tunti sopii erinomaisesti aloitteleville liikkujille.

2022-08-04T06:51:51+00:00

SeniorWOD

SeniorWOD – toiminnallista harjoittelua turvallisesti ja ikätasoon sopivalla temmolla!

Tunnilla tehtävä päivän treeni sisältää monipuolisesti voimaharjoittelua, liikkuvuusharjoituksia sekä sopivasti sykkeennostoa. Jokaisesta liikkeestä löytyy kunkin kuntotasolle sopivat versiot ja tällä leppoisalla tunnilla saa huilata kun siltä tuntuu. 

2021-09-21T10:51:17+00:00

Total Body

Total Body sisältää lihaskuntoharjoituksia monipuolisesti, musiikin siivittämänä! Tunti sisältää valmistavan alkulämmittelyn, lihaskunto-osuuden koko vartalolle sekä loppuvenyttelyt. Toiminnallista lihaskuntojumppaa helpoilla sarjoilla ja mukavalla musiikilla!

2022-02-01T09:07:11+00:00

Virtuaalitunnit

Virtual Body 45 – Lihaskuntotreeni tangolla
Koko kehon tehokas lihaskuntotreeni tangolla tai irtopainoilla.

Virtual Booty 30 – Käsipainoilla
Kova pakaratreeni käsipainoilla! Voit käyttää osassa liikkeitä
myös koroketta tehosteena, esim. step-lauta, penkki tai jämäkkä
tuoli käyvät hyvin.

Virtual Venyttely 45
Venyttelyä, rentoutusta ja rauhoittumista keholle ja mielelle.

Virtual Deep Core 30 (eng.)
Harjoitus, joka kehittää erityisesti syviä vatsa- ja selkälihaksia.

Virtual Spinning 30
Tehokas 30 minuutin sykettä nostattava sisäpyöräilytunti.